Gyakran Ismételt Kérdések

Kérdése van a Patikahang programmal kapcsolatban? Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány fontos kérdést, melyekre itt megtalálja a válaszokat. További kérdés esetén írjon nekünk a patikahang@phoenix.hu e-mail-címre, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk.

  1. Mi az a Patikahang?

    2022-ben indítottuk útjára Patikahang programunkat gyógyszertárvezetők és gyógyszertár-tulajdonosok számára. Évente 6-8 alkalommal arra hívjuk meg Önt, hogy oldalunkon rövid, online kérdőívek kitöltésével érdekes felmérésekben vegyen részt. A felmérések egyaránt érintik a gyógyszerpiac jövőjét, valamint a PHOENIX szolgáltatásait. Célunk, hogy válaszain keresztül alaposabban megértsük, hogy hogyan látja a szakmát érintő kérdéseket, és így szolgáltatásainkat az Ön igényeinek figyelembevételével fejleszthessük tovább. A kérdőívek kitöltése csak pár percet vesz igénybe. Minden kérdőív kitöltése önkéntes és anonim, a Patikahangra való regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár az Ön számára. Minden egyes kitöltött kérdőív után részt vehet egy nyereménysorsoláson is, melyen értékes ajándékokat nyerhet.

  2. Hogyan vehetek részt a Patkahang progamban?

    A programban való részvételhez regisztráció szükséges. Ha regisztrálni szeretne, meghívót küldünk Önnek e-mailben, és az abban található linkkel tud feliratkozni programunkra. Amennyiben szívesen venne részt a Patikahang felméréseiben, és még nem regisztrált, kérjük, vegye fel a kapcsolatot PHOENIX-es gyógyszertár-látogatójával.

  3. Hogyan működik a regisztráció?

    A regisztrációhoz e-mailben küldünk egy linket, amelyre kattintva létre tudja hozni saját felhasználói fiókját, és be tudja állítani jelszavát. Ezután a fiókot még aktiválni kell, ezt egy újabb e-mailben kapott linkre kattintva nagyon egyszerűen tudja megtenni. A regisztráció befejezése után e-mail-címével és a regisztráció során megadott jelszavával tud bejelentkezni a Patikahang valamennyi funkciójának használatához. Regisztrálni csak egy e-mail-címmel lehet.

  4. Milyen személyes adataimat használják fel?

    Ha részt vesz a Patikahang programunkban, a következő személyes adatait dolgozzuk fel: név, e-mail-cím, gyógyszertári piacon eltöltött idő. A kérdőívek kitöltése önkéntes, a kapott válaszokat anonimizálva dolgozzuk fel, azokat az Ön személyével semmilyen módon nem tudjuk összekötni. A kötelezően megadandó személyes adatokon felül további információkat önkéntes alapon adhat meg az egyes felmérések során. Patikahang felhasználói fiókját bármikor megszüntetheti, ebben az esetben adatait 30 napon beül töröljük a rendszerből. A személyes adatok kezelésével kapcsolatban részletes tájékoztatást talál az odalon az Adatvédelmi irányelveink menüben.

  5. Minden felmérésen részt kell vennem, amelyre meghívót kapok?

    Nem. A kérdőívek kitöltése mindig önkéntes. Amennyiben egy kérdőívet nem szeretne kitölteni, hagyja figyelmen kívül a meghívót. Ha meggondolja magát, a Patikahang oldalon bármikor megtalálja a még nyitott felméréseket, és kitöltheti őket.

  6. Milyen gyakran fogok meghívót kapni felmérésekre?

    A felmérések nem fix ütemezés szerint zajlanak. Terveink szerint évente kb. 6-8 alkalommal töltünk fel új kérdőívet az oldalra, amelyre e-mailben meghívót küldünk Önnek. Természetesen a kérdőívek kitöltése önkéntes.

  7. Mi történik a kérdőív kérdéseire adott válaszaimmal?

    Válaszait a rendszer egy numerikus kóddal anonimizálva továbbítja hozzánk, így azokat nem tudjuk a személyéhez kötni, ezzel biztosítjuk a felmérések anonimitását. További információkat az adatok kezeléséről az Adatvédelmi irányelvekben talál.

  8. Hogyan tudom visszavonni a reigsztrációmat és kilépni a Patikahang programból?

    Patikahang felhasználói fiókját bármikor törölheti indoklás és előzetes értesítés nélkül, ehhez az oldalra való bejelentkezés után a „Patikahang felhasználói fiók törlése” menüpontot kell választania. Ha a felhasználói fiókot törli, a személyes adatai, amelyekre a Patikahang használatához volt szükség, 30 napon belül törlődnek, kivéve, ha törvények vagy jogszabályok előírják azok megőrzését.

  9. Mit tegyek technikai probléma esetén, vagy ha egyéb kérdésem lenne a Patikahang programmal kapcsolatban?

    Ha kérdése van, írjon nekünk a patikahang@phoenix.hu e-mail-címre, és válaszolunk Önnek, amint tudunk.

< vissza